Creare conținut unic pentru site

servicii-seo-local

Creare de conținut pentru site din perspectiva celui care optimizează pentru motoarele de căutare poate reprezenta o provocare destul de serioasă. La ora actuală, putem spune că internetul este saturat cu informații de slabă calitate. Concurența pentru primele locuri „în Google” este acerbă. Care este abordarea potrivită pentru a crea totuși conținut de calitate pentru site? Conținutul unui site este „scanat” de către motoarele de căutare urmărindu-se trei aspecte principale: relevanță, calitate, unicitate.

Creare de conținut pentru site relevant

Pentru un anumit subiect, informațiile prezentate pot fi relevante sau nu. Algoritmii de indexare pot decide pentru ce cuvinte cheie poate fi relevant un anumit conținut. De aceea, în faza de planificare a cuvintelor cheie, se stabilește și structura paginii sau a postării care descrie serviciul sau produsul respectiv. Se presupune că informațiile detaliate și structurate corect aduc un plus de relevanță articolului. Pentru a avea informații detaliate, etapa de documentare asupra subiectului poate fi de multe ori laborioasă.

Calitatea conținutului

Calitatea conținutului va fi dată în final și de alte aspecte, nu doar de calitatea informațiilor incluse. Importanța acordată scrisului corect gramatical și ortografic se va reflecta în calitatea conținutului. Chiar dacă ne-am obișnuit cu tendința majorității de a scrie prescurtat sau incorect, nu ne vom adresa potențialilor clienți sau cititorilor folosind un limbaj de chat. Prescurtările dacă sunt necesare, se vor explica anterior. Prin abordarea unui stil diferit de concurență, șansele de a fi „trași în față” în rezultatele căutărilor sunt destul de mari. Acest stil diferit va duce în timp la conținut unic.

Unicitatea în crearea conținutului pentru site

Unicitatea conținutului nu se referă la crearea de conținut care „nu s-a mai pomenit”. Înțelegem prin conținut unic, ceva care nu mai este publicat în altă parte, pe alte pagini. Subiectul articolului sau paginii nu trebuie să fie unic. Felul în care facem referire la un anumit subiect trebuie să fie unic- pe cât posibil. Pentru un produs  sau un serviciu, descrierea trebuie să fie unică pentru a oferi clientului și o imagine asupra celui care vinde produsul. Felul în care vânzătorul este perceput de către client prin descrierea serviciilor pe care le oferă, poate grăbi sau amâna cumpărarea.